Benvinguts al Bloc de l'àrea d'educació musical de l'Escola Andorrana del Pas de la Casa. Aquí us deixo els vídeos de les cançons que hem treballat a l'aula, així com material i recursos a la web per poder divertir-se aprenent. Espero que us agradi.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris el pobret alegre. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris el pobret alegre. Mostrar tots els missatges
dimecres, 23 de novembre del 2011
Nadala per als Gaudís: El pobret alegre
La lletra diu així:
Sóc pobre i no envejo la vida del ric,
perquè me la passo molt més divertit.
Si hem de ser pobres, siguem-ho de grat;
jo canto i m’alegro quan Jesús és nat.
Matinet em llevo i me’n vaig a la font,
em rento la cara i a fora la son!
El ric no pot fer-ho perquè no és llevat;
jo canto i m’alegro quan Jesús és nat.
Jo en tinc una jupa tota de vellut,
no és ampla ni estreta, hi cabo tot just.
Ai, pobre de mi, se m’ha esparracat;
jo canto i m’alegro quan Jesús és nat.
Josep i Maria pobres varen ser,
Maria filava; Sant Josep, fuster.
Si hem de ser pobres, siguem-ho de grat;
jo canto i m’alegro quan Jesús és nat.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)