Benvinguts al Bloc de l'àrea d'educació musical de l'Escola Andorrana del Pas de la Casa. Aquí us deixo els vídeos de les cançons que hem treballat a l'aula, així com material i recursos a la web per poder divertir-se aprenent. Espero que us agradi.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris samba lele. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris samba lele. Mostrar tots els missatges
dimarts, 15 de novembre del 2011
Samba Lelê interpretada pels Da Vincis grup B
Subscriure's a:
Missatges (Atom)