dimecres, 23 de novembre del 2011

La cançó d'Em surt Fum fum fum per als Da Vinci's. A practicar!!


Em surt fum, fum, fum. Dàmaris Gelabert

El 25 de desembre FUM! FUM! FUM!
Em surt fum, fum, fum, fuuuuuuuuuuum (x3)
Camino entre la gentada, tothom es gasta el Nadal
Una espiral demencial, d’anuncis que em fan mal de cap
M’ofego entre tantes preses, la gent no té prous calés
Ja no m’empasso promeses d’anuncis i espots mentiders

Em surt fum fum fum, em surt fum de tant consum
Em surt fum fum fum fuuuuuuuuuuum! (x2)

Dins d’un paquet t’emboliquen, l’amor no es beu d’un sol glop
Dissenyen venen fabriquen, que ets molt més feliç quan ho tens tots
Millor jugar amb les estrelles, i perfumar-se amb el mar
I regalar més cistelles, amb lots de somriures d’infants.

Em surt fum fum fum, em surt fum de tant consum
Em surt fum fum fum fuuuuuuuuuuum! (x2)

13 comentaris:

  1. La tornada de la canço té molt ritme

    ResponElimina
  2. la musica de fum fum fum m'agrada molt

    ResponElimina
  3. la música de em surt fum,fum,fum. Es molt bonica

    ResponElimina
  4. es molt guay la musica de em surt fum fum fum

    ResponElimina
  5. m'agrada molt la musica espro que la cantem be

    by : NELSON

    ResponElimina
  6. m'grada la musica del fum fum fum

    ResponElimina
  7. m'agrada moltissim la canço espero que ens surti be cuan la cantem

    escrit per:sara

    ResponElimina
  8. es guay no savia que tanta gent avia publicat tanta cosa david bolies publicació ja la tens i com es fa per posar el nom?

    ResponElimina
  9. Aquesta canço te molt ritme i segur que ens surtira molt bé tenin que esta segurs que surtira molt bé

    ResponElimina
  10. si ens sortira bé si assajem bé

    ResponElimina
  11. magrada molticim. en surtira bé!!!

    ResponElimina